Spelpunt

Spelpunt • Spelpunt Bingo Online - Gratis Bingo Spelen Spelpunt Bingo Online - Gratis Bingo Spelen. In dit online Bingo spel kun je meerdere prijzen winnen op dezelfde kaart.

Spelpunt Reviews

onrecht op gamepoint

zo als jullie weten, zijn er heel veel mensen op camepoint die skypen . dat is niet alleen oneerlijk ,maar ook duurt zo,n potje heel erg lang . en ik vindt dit persoonlijk een heel storend en samen heel veel met mij mee . en de gene die niet skypen die gaan ook praten naar elkaar en blokken de mensen die skypen en wij krijgen een ban en hun kunnen gewoon eigen gang gaan en de boel besodemieteren .gamepoint jullie steken voor veel dingen een stokje ,maar waarom wordt dit probleem niet aangepakt .dat wel ik wel eens weten . met vriendelijk groet christien

Sterke punten
    ontzettende mooie site met heel veel spellen voor iedereen gewillig gewoon ontzettend gaaf . complementen aan de maker en opdracht gever

Zwakke punten
    dat we heel vaak de zelfde mensen, voorbij zien gaan en die de bingo,s -opstrijkt. en dat je overal voor betalen dat snap ik maar , maar uitbuiten ! en als er meer -oprechtheid in zat ,maar dat maak ik er persoonlijk niet uit. en wat mij -behoorlijk dwarsligt

bann

ik word door gamepoint zo in de gaten gehouden gedrag 1 verkeert woord bann een ander speler mag alles op profiel zetten word niets aangedaan ik zie direct dat ze de bann knop in de handen hebben zowel bij bingo als bij royal dice bij royal dice word je als een crimineel in play 2 4 6 of 5 gegooit ze halen zelf de jp uit bij royal dice met 1 royal hebben hun jp er zijn er ook meerdere met 0 royals 1 x de jp dan heb je er 1 119 royals en 26 x de jp dat is 37 royals minder dan wat een speler hoort te zijn je speelt jp bv 4000 munten kijk je weg ineens jp je ziet niet wie jp behaald heeft waar blijven de jp het is een mooi game maar ze moeten iedereen gelijk behandelen en niet op geld het wat een speler uit geeft wat wel gebeurt en dan die al langer spelen winnen steeds en de s vips ze willen meer spelers hebben maar zoals ze het nu doen word het niet gp behandel ieder gelijk dat is het advies

Zwakke punten
    ze doen niet veel aan bugs bij royal dice en dan steeds verbinding verbreken terwijl de rest hier in huis werkt

spelbedrog

spelpunt stuurt het spel klaverjassen van hun uit zodat je al bijna bij alle spellen kunt voorspellen wie er wint , daarbij hebben ze in de gezellige rooms ook nog eens trollen , (opruiers) rondlopen zodat de mensen elkaar onderling geen punten schenken en daardoor gedwongen worden deze te kopen. Als laatste heb ik het vermoeden dat jassen weg moet dan kunnen ze naar een officiele GOKSITE gaan

Sterke punten
    geen

Zwakke punten
    meelopen met de trollen

Klopt niks

Spelpunt wil alleen maar verdienen ze geven je niks je mag alleen maar opwaarderen hoe maak je mensen verslaafd kut site is het

Sterke punten
    Gn

Zwakke punten
    Alles om mensen verslaafd te laten worden

unfair klaverjassen

Klaverjassen bij spelpunt of game point is een leuk, tenminste als je betalend lid bent!!! Onbetaald speel je later overwegend verloren spelletjes. In het begin lijken alle spelletjes aardig verdeeld omtrent winnaars. Dan kom je erachter dat er spelers zijn die elkaar via whatsapp of skype vertellen wat ze hebben en verlies je natuurlijk. Bovendien als je wat punten hebt gespaard krijg je geen enkele behoorlijke (normale) gedeelde kaarten. Dat je wel eens slechte kaarten krijgt is duidelijk. Maar niet dagen lang en vele spelletjes. Ook is het merkwaardig dat je als niet betaald lid een waarschuwing krijgt om niks. Er zijn betaalde leden die schelden, je vreselijke ziektes toe wensen en gewoon door gaan. Veel mensen klagen. Ik ben dus weggegaan bij spelpunt/gamepoint.

Sterke punten
    Leuk spel

Zwakke punten